ISOFT DMS W BRANŻY USŁUGOWO HANDLOWEJ

Elektroniczny obieg dokumentów - Zastosowanie

BRANŻA HANDLOWO-USŁUGOWA ISOFT

W sytuacji silnej konkurencji i szybko zmieniającego się rynku konsumenci poza dobrą ceną oczekują innych wartości dodanych. Taką niewymierną istotną wartością jest wysoka jakość obsługi Klienta. Sprawnego i terminowego dostarczania korzyści. Sprawność w działaniu, podnoszenie jakości usług wpływa na zwiększenie konkurencyjności i podnosi szanse na osiągnięcie sukcesu. Wysokie standardy obsługi zwiększają zadowolenie Klienta, a firmie przynoszą dodatkowe zyski, w postaci kolejnych zamówień czy choćby polecenia innym Klientom. Nie są to korzyści wymierne ale ich znaczenia nie sposób przecenić.

System Isoft umożliwia nieustanne podnoszenie jakości wykonywanych usług

System ISOFT QMS w firmie usługowej to solidna kontrola jakości ich wykonania. Poprzez rejestrację wszystkich zdarzeń i dokumentów od zaistnienia do jego zakończenia pozwala dokładniej śledzić cały proces biznesowy. Zarejestrowane zdarzenia i sposoby ich efektywnego rozwiązania stanowią bazę wiedzy (KNOW-HOW) dla innych pracowników. Podobnie jak w branży produkcyjnej system umożliwia przeprowadzanie różnego typu analiz umożliwiając tym sprawniejsze osiąganie zamierzonych celów.

Dokumenty w jednym miejscu

Dzięki systemowi Isoft DMS zapanowanie nad dużą liczbą ofert jest banalnie proste. Wszystkie zarejestrowane dokumenty można powiązać z dowolnym Klientem, lub grupą Klientów innymi dokumentami. Zaletą takiego rozwiązania jest możliwość łatwego dotarcia do informacji źródłowej nawet w razie nieobecności pracownika odpowiedzialnego za kontakty z wybranym klientem. Rozbudowany system zabezpieczeń chroni oferty poufne.

więcej -> zarządzanie dokumentacją i obieg dokumentów.
więcej -> zarządzanie dokumentami w normie ISO / TS 16949.

ZASTOSOWANIE